This is my 7th order and I have to say I was pretty disappointed for the first time. The jersey was great shipping came the fastest ever. 17 days total. What had me disappointed was that the Nike patch located on bottomed of the kit was upside down. Another thing that was disappointing was that the name and number I got on back were in black not the typical blue that is the team color. It's just upsetting that it looks like it does.
dome****@hotmail.com2016-09-06 17:14:11
Quality:
Ship:
Service:
Would have been nice if I got my complete order, and not be missing one jersey and four pairs of shorts.
I received an email 2 weeks after the order had been made that some of my order was out of stock even though at the time of purchase website said in stock, even got an email saying everything is in stock. I then had no choice but to choose a different size in the missing items. Who knows when they'll arrive.
Not happy at all with the service. Jerseys are great quality but like I said would be nice to get what I paid for not items missing.
dary****@yahoo.com2016-09-05 20:01:52
Quality:
Ship:
Service:
Letters were PINK.
Red, White and Blue jersey with PINK letters for my son's name and number.
Not happy with this custom printing job, complained to MineJersey and they said it was fine and I should keep the Jersey. Since we waited several weeks for it to arrive, the thought of going back and forth with this company seemed like a losing battle.
Good quality overall, customer service is somewhat lacking.
moha****@icloud.com2016-08-19 00:19:33
Quality:
Ship:
Service:
My favourite team is Manchester United and whould have loves to get one of the shirts from the new singing ps this season so I bought a ibrahimovic shirt. The shipping was great and it came quickly but in the sample photo it had a number on the shirt and when i got mine there was no number, this is very dissapointing because i was looking forward to wearing it around with the name and number. Overall it was good service but it would have been perfect if the printed the number how it showed on the photo
Reply of Minejerseys Customer Service:
I am so sorry for your Manchester United shirt problem.it cause when you made your order player ibrahimovic did not come out with the number,and we do not know what is the number he will use,so the shirt we sent it is same as our jerseys photo the shirt only print the name ibrahimovic and without number. we will refund you money and send you the number 9 letter you can print on the shirt.
grif****@gmail.com2016-07-29 09:57:25
Quality:
Ship:
Service:
Okay, to be honest, I am in love with this Jersey.i wash it and it's still great fits a little small and the shipping was long but i live it. Thanks minejerseys
Reply of Minejerseys Customer Service:
Dear sir, thank you so much for your support. We found the delivery time of your package is 14 days and it is normal time of shipping in fact. Regular shipping usually takes 7-14 days and it depends on the shipping company. We will make efforts to improve our service in the future :)
serg****@gmail.com2016-07-19 04:11:53
Quality:
Ship:
Service:
Hello, my name is Sergio Miguel Sousa Enríquez. I have alredy been in contact with Minejersey Client Support, and as I told in the e-mails I have sent you, I 'm disappointed with the fact that on the Web Page there isn't a reference or warning that the Portugal Euro 2016 Player Version is a shirt where the Football and Sponsor brand is glued, and the Fan shirt is stitched/sewed. So I bought and received a shirt at home, that I don't really appreciate. Next time, before I buy a new shirt, I will e-mail you and ask how is the shirt built (glued or stitched), and I expect a sincere and not to long answer. Also, the shipping and deliverence of the shirt is quite long: more than a month, till I received it at home. I hope this doesn't happen again. Best regards, Sérgio.
Medi****@gmail.com2016-07-05 10:15:23
Quality:
Ship:
Service:
i would give all stars but the shipping took 4 weeks for me but the jersey is awesome i got the mexico green jersey and i love it
Smna****@hotmail.com2016-06-17 06:24:12
Quality:
Ship:
Service:
Ships fast and get order within 10 days (Canada).
Bought two new 2016 Portugal Away Green.
One Kids kit (#24) and one Large for adult
Kids kit very good quality...size and #’s.
Adults quality is not as good as kids.
Order EuroCup badge and it came with EuroCup badge BUT ALSO Euro Qualification on the other arm (?!?!).
BUT most of all, BRAND LOGO AND TEAM BADGE was supposed to be embroidered and it wasn’t. It’s glued...
To bad...!!!
glob****@gmail.com2016-06-07 00:37:54
Quality:
Ship:
Service:
Unfortunately, a t-shirt (italy, spain) brand for embroidered coat of arms was not . The term , however, it appeared. Jersey: OK
magd****@yahoo.com2016-06-04 17:35:21
Quality:
Ship:
Service:
For the price we paid I think the quality is good and what's more important my son loves it, even though the kit had white shorts instead of yellow, shirt was slightly different too. It did take a long time for the order to come and the initial order was canceled after two weeks due to kit being not available. Still, I'm planning on shopping on mine jerseys.
urbe****@gmail.com2016-01-10 23:07:02
Quality:
Ship:
Service:
took forever to get here some of the patches were off color was off hope next order gets better loved the custom one well done on that but shipping took way to long
tomm****@hotmail.it2016-01-08 10:12:09
Quality:
Ship:
Service:
It took almost a month to get here, but quality was good (as always)! Thanks minejerseys!
Reply of Minejerseys Customer Service:
The Shipping take so many days, cause your order choose the Free HK Post shipping.if you want to get shirt faster we suggest you can choose Fedex Shipping next time.